Friday 14 November 2014

transform

UITM PERAK. tempat aku bertapak. bakal melakar kejayaan. tapi sem 1 nii, pointer aku teruk. alhamdulillah lah tade repeat. but aku dh kecewakan harapan abah n ibu. sem 2 dh nk dekat.ziqah,jgn memain lagii.. blaja. n blajaa jee.. fokus. balik kelas pi library. wajib. kene buat selalu. tapi tak lupa pade yg SATU. terima kasih ALLAH sebab bagi peluang kedua. insyaallaah aku akan manfaatkan dgn sebaiknya. walaupun selama ni banyak sebab mengganggu aku. cinta, kawan, orang sekeliling, gangguan mental, tapi aku tetap cuba untuk bangun. kawan-ii aku byk support aku. thanks to AD1151B. u guys ROCK ! hahahaha.. ade yang slalu tengok aku nangis sebab CINTA. yee,betul cakap orang. CINTA tuh risiko. bagi aku sekarang nii,cinta kepada yang bkn mahram bagi kita belum lagi tiba. utamakan yang lain. sebabkan CINTA,aku terganggu. aku alpa n lalai. please,sape yg bace ni. pikir-pikir lah. tanpe cinta, kita tak mati. tapi biar lah cinta pade yg sepatutnya. janganlah cinta yg membawa ke arus ZINA. assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment