Monday 26 May 2014

WORKOUT

assalamualaikum~~~ hahah,nampak tak "excited" kat situ? ape kabar? lama jugak tak tulis blog nii.. hihi. rindu sangat! nampak tajuk tuh? W.O.R.K.O.U.T ..citer ni tade lahh kaitan sangat dengan "workout" tapi citer pasal ari nii aku dengan family kesayangan aku nii mengemas garaj.. bapak lahh!! huuu~ penat giler. ni pun cilok-ii sat .. hahaha .. bukan selalu dapat macam ni.. normal lahh,mule-ii malas lah,itu lah, ini lah .. ayooo,,banyak sangat alasan macam aku ni.. dalam mase yang same,sume ade dan paling best peluh pun keluar sekali ..
hahahaha! selekeh sat. heyy,,mane ade keje yang tak kuar peluh.. itu nama nyee tak sehat .. pi cepat jumpe doktor! hahaha .. aku pun dah makin "debab" sebab asik makan tido jee .. hihii , jangan salahkan aku .. ibu masak sedap sangattt~ yum-yum! :)


tapi caye tak caye berat aku dah turun 6kg!! O.M.G !!! hahahahhaaaa~ caye tak? tapi still "debab" .. heyy,comel ape. kan3?? tolong jeles dengan kami sebab kami lebih "SEHAT" daripada anda .. hahaha. so,kepada korang-ii yang macam aku nii . asik makan tido jeee,jum "W.O.R.K.O.U.T" ! badan sihat,otak cerdas..




p/s : misi kuruskan badan.. hahaha

No comments:

Post a Comment